duminică, 11 noiembrie 2012

Primul meu jurnal


Joi a fost ziua Printesei si a sarbatorit impreuna cu prietenele si prietenii ei. Una din fetite a venit cu un jurnal, realizat de ea presupun, jurnal ce a incantat-o si pe a mea foarte mult ca nu am avut scapare si am ajutat-o sa confectioneze si ea unul.

Ce materiale sunt necesare:
- doua cartoane
(de la cutii de jucarii sunt cele mai indicate daca nu aveti hartie cartonata)
- hartie alba sau/si hartie colorata pentru continut
- perforator
- foarfece
- doua bucatele de sfoara
(merge si din una singura, mai lunga)

Cartoanele si hartiile pentru continut le taiati la ce dimensiune vreti sa fie jurnalul. Apoi perforati si prindeti paginile si copertile cu sfoara.
Va arat cateva imagini din interior, dar nu prea multe ca restul sunt confidentiale; chiar s-a pus serios de scris in el.




coperta spate



Zi frumoasa sa aveti si imaginatie!

6 comentarii:

  1. La multi ani frumosi si sanatori!!:)
    Ce jurnal frumos:D! Felicitari:D!
    Cu mult drag si ganduri bune

    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi ANi! O idee, super! De la anul o pun si eu in practica, ca sa stim sa scriem bine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei nici Denissa nu scrie foarte bine, e abia in clasa pregatitoare. Dar unde nu stie sa scrie reda prin desen ceea ce vrea sa spuna.
    Ma bucur ca iti place. Multumim de urari!
    Sanatate si numai bine si voua!

    RăspundețiȘtergere