vineri, 30 noiembrie 2012

Steluta in Cizmulita Mosului



In posta noastra electronica a mai batut o steluta pentru a fi primita in colectia de Ingerasi si stelute pentru concursul Cizmulita Mosului. Aceasta a fost realizata de Viorica, impreuna cu cei doi baietei dragalasi ce ii vedeti chiar in mijlocul stelutei.

Ce ne spune Viorica
"Am realizat o steluta de pus in varful bradului, o steluta cu poza copiilor mei.
Am folosit carton reciclat de la o cutie de haine de bebe, o poza printata, lipici, o panglica, glitter, stelute perforate si culori acrilice. 
Inca nu am impodobit bradul, dar am agatat-o in varful unei flori de Aloe."



Viorica noi va multumim pentru participarea voastra si va dorim mult succes!

Seara frumoasa tuturor!

Nu uitati de concursul nostru Cizmulita Mosului. Va asteapta 5 cizmulite pline cu decoratiuni diverse pentru Craciun, plus cate o felicitare personalizata pentru fiecare participant. Mai aveti 2 zile pana la inchiderea colectiei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu