vineri, 9 noiembrie 2012

Arta culorilor

Dupa ce saptamana trecuta am tot amestecat la culori, am definit culorile primare, le-am obtinut pe cele binare, apoi diferite nuante de culori prin adaugare de alb; ne-am propus sa continuam in lumea culorilor. A fost in vizita la noi si prietena lui Andrei, Maria si le-am aratat ce se poate face cu putin lapte si colorant alimentar :).

Au fost necesare urmatoarele: farfurii plate, lapte (mai putin de 200 ml pentru 2 copii), betisoare pentru urechi, colorant alimentar, o pipeta si detergent de vase.

De asemenea este bine sa folositi o fata de masa mai veche, deoarece colorantul alimentar pateaza foarte tare, iar daca nu este ceva pe masa, lichidul se poate varsa cu usurina si aluneca pe jos, pe haine etc.

Am pus lapte in farfurii, apoi cu o pipeta copii au pus cate o singura picatura de colorant in centrul farfuriei. Noi am folosit colorant rosu, galben, albastru si verde, dar se poate si cu doua culori. Se recomanda sa se puna picaturile de colorant una langa alta, sa nu se amestece:


Apoi au luat cate un betisor de ureche, l-au inmuiat in detergent lichid de vase si au pus in mijlocul unei culori, Prin simpla atingere a betisoului cu suprafata laptelui priviti ce se intampla:



Apoi au continuat sa miste betisorul prin lapte, lasandu-si imaginatia sa lucreze.
Au rezultat adevarate capodopere :)




Distractie placuta!!!
Meggy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu