luni, 29 octombrie 2012

Dovleac din hartie


Anul trecut va spuneam ca nu suntem chiar in asentimentul acestei sarbatori - Halloween; nu stiu mie chiar nu-mi place si cred ca e din cauza tuturor creaturilor ciudate, stafii, monstri si alte cele. Dar, inspirati de decoratiunile din dovleac ne-am jucat si noi putin cu portocalele - Activitati pentru copii - cu portocale.

Anul acesta am vazut Concursul - De Halloween organizat de Talente de nazdravani si mi-am zis ca e o idee buna sa facem si noi decoratiuni din hartie. Dar cum regulamentul in concurs spune ca fiecare copil sa faca singur, a fost destul de greu sa-i gasesc lui Edi un model usor pe care sa-l lucreze singur. Am cautat putin pe net si am gasit chiar aici in filmulet; diferenta e ca noi am folosit hartie creponata. Dar haideti sa va arat dovleceii nostri si pasii cum au fost realizati.

Denisse




Edi
(un model foarte usor astfel incat sa-l poata realiza singurel la cei 3 ani si 8 luni)

  



 Zi frumoasa va dorim!


4 comentarii: