miercuri, 24 octombrie 2012

Umbreluta si evantai - marturii de nunta


In aceasta luna, fetele de pe Provocari Verzi au lansat invitatia cu o noua tema si anume - Nunta. Nu degeaba se numeste Provocari Verzi ca de data aceasta a fost intradevar o provocare. Am strambat din sprancene si m-am tot gandit .... ce se poate face cu tema - nunta - din materiale reciclate. Hmmm delicata treaba. Dupa cateva dezbateri in mintea mea si cautand prin cutia cu materiale a trebuit sa aleg ca deja aveam mai multe idei. Si ... am ales ceea ce vedeti in aceste poze. Vom participa la provocarea din aceasta luna de pe Provocari Verzi cu acest set de marturii de nunta (asa le-am gandit) format din evantai si umbreluta.

Dar, sa va aratam cum am facut, poate vreti si voi sa incercati.

Pentru umbreluta
aveti nevoie de:
- hartie cartonata
(puteti folosi cu usurinta din acela de la pungi de cadouri)
- dantela (optional)
- lipici
- foarfece
- betisor de frigarui
- optional alte decoratiuni.

In imaginile urmatoare vedeti pasii ce i-am urmat




Si iata umbreluta





Pentru evantai
aveti nevoie de:
- lipici
- foarfece
- hartie cartonata
(1 buc dreptunghiulara - noi am folosit L = 35 cm si l = 11 cm, si una mai ingusta pentru capetele evantaiului - aici dimensiunea e in functie de latura lui)
- dantela (optional)
- lipici
- foarfece
- scoci alb sau transparent.

Si rezumatul in imagini






Daca aveti intrebari, nelamuriri spuneti, poate va putem ajuta.
 V-a placut setul nostru? Atunci lasati-ne cateva randuri la comentarii.

Seara frumoasa!
  

14 comentarii:

  1. Foarte frumos imi place mult!!!
    Bafta la provocare !!
    Esti draguta sa te inscri pe blogul meu??
    Eu fac asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de aprecieri Catalin. Am trecut si pe la blogul tau, multumesc de invitatie. Felicitari pentru ceea ce faci.

      Ștergere
  2. Alina felicitari!! Setul tau este extrem de delicat :)! Imi plac foarte mult!
    bafta:D
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare faina ideea ta!Ti-am spus eu ca esti buna ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Beatrice! Astept sa vad si ideea ta, stiu ca te pricepi si tu foarte bine ;)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina, felicitari pentru inspiratie, setul tau este MINUNAT la fel si modalitatea de prezentare!!! Imi place LA NEBUNIE!!! Trebuie sa iau notite :D
    Bafta la concurs!
    Felicitari si pentru noua casuta, o sa vin des pe la tine pentru ca imi place tare mult ce am vazut pe aici :)
    Pup cu drag,
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos este setuuul....Foarte finut si delicat..perfect pentru o nunta draguta si originala...felicitari si multa bafta la concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O casuta noua, Alina....si primitoare! Mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte,foarte frumoase .Si evantaiul si umbreluta
    Voi posta si eu cat de curand un evantai,alt model.
    Multumesc pentru ca te-ai alaturat blogului meu pe GFC.Te-am cautat dar am gasit multe cluburi magice.. Te-am gasit si ma inscriu si eula tine, ca-mi place cum lucrezi.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Angi! Din graba, dar si entuziasm, vad ca am semnat pozele deja cu clubulmagic.ro; scuze daca te-am facut sa cauti. Seara frumoasa!
      AlinaS.

      Ștergere