luni, 27 aprilie 2015

Ziua Pământului - galeria de creații și câștigători




Iată-ne ajunși la final de concurs – Ziua Pământului. Felicitări tuturor concurenților, felicitări câștigătorilor!
Vă mulțumesc foarte mult de participare și vă aștept și la viitoarele ediții, dar și la celelalte concursuri ce se desfășoară aici pe blog.
Inițial mă gândeam să realizez un colaj cu lucrările, dar apoi mi-am spus că cel mai bine e să le las așa în colecție pentru că au și link spre pașii de realizare, dar și spre bloguri minunate ce merită să le vizitați.








Pe câștigători îi aștept cu datele - adresa de livrare pe mail la clubulmagic@gmail.com. 

Îmi pare rău că nu am câte un premiu pentru fiecare dintre voi, dar, sper eu ca v-a plăcut provocarea și câștigul cel mai mare este propria lucrare, dar și momentele frumoase din timpul realizării ei. Eu îmi propun să vă provoc de fiecare dată, iar bucuria cea mai mare să fie realizarea lucrării, participarea, iar premiul să fie așa ca un fel de bonus. Prin urmare îmi doresc să nu vă descurajați, cei ce nu ați primit astăzi acest bonus. Felicitări tuturor pentru lucrări!

Luna viitoare, luna mai, este o lună cu evenimente frumoase, e o lună mai specială, de aceea stați aproape de noi pentru că venim cu noi provocări.

Zi cu mult soare pentru activitățile voastre de astăzi!


7 comentarii:

  1. cine a castigat? broscuta arata cele 3 lucrari de la inscriere ca fiind castigatoare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact alea trei pe care le vedeți; pare ciudat, da, dar așa a generat programul,n-am ce-i face. Oricum are o setare care transmite câștigătorilor automat mesaj la extragere, pe adresa de mail cu care s-au înscris, prin urmare și câștigătorii află imediat ce se închide colecția și se extrage.

      Ștergere
  2. buna,am trimis si noi datele de expediere pt premiul castigat de nr 2 MARISA ALEXIA.speram ca a ajuns ,nu prea stim cum se procedeaza ,nu am mai castigat pana acum nici un premiu. ne anuntati dumneavoastra cand se trimit sa fim pe faza.? se trimit prin posta nu? va multumim pt tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Alina. Le-am primit. Vor fi trimise mâine, mi-a scăpat faptul că pe 1 mai nu e deschis la poștă.

      Ștergere
  3. o sa fim pe faza.multumim pt amabilitate.o zi buna si concursuri cat mai frumoase si educative,felicitari pt ceea ce faceti pt.copii.!!

    RăspundețiȘtergere
  4. a ajuns premiul la noi. bucurie mare la noi in casa.multumim si pt surpriza facuta!

    RăspundețiȘtergere