vineri, 24 aprilie 2015

Lucrare 12 - Concurs Ziua Pământului

Alexandra se înscrie în concursul nostru cu un colaj foarte frumos. 

”Alexandra are 3 ani jumătate, așa ca am ales ceva mai simplu ca să poată lucra singurică. Am printat pagina cu "globul" pe care a desenat "apa albastră",  apoi am lipit bucățele de hârtie verde -"pădurea și muntele". Pentru că ne place sclipiciul, am presărat un pic și peste mări :). Pentru floare am folosit hârtie creponată, o hârtiuță de brioșă, un pic de vată. Fluturașii din hârtie colorată sunt lipiți, apoi decorați cu creioane colorate.”

Mulțumim de participare Alexandra și mult succes!

Mai aveți timp până duminică, 26 aprilie să vă înscrieți în colecția din cadrul concursului. Detalii găsiți aici.
Mult succes și inspirație!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu