duminică, 5 aprilie 2015

Pistă de mașini din tuburi de hârtie



Această pistă era de mult timp pe lista lucrurilor de realizat; atât de veche ideea încât am adunat multe tuburi de hârtie de toate felurile.
La această pistă am folosit tuburi de la prosoapele de bucătărie, sunt mai lungi și e nevoie de un număr mai mic.

Când Edi a primit pista de perete am spus, data e momentul să punem în aplicare și planul nostru pentru a ”complica” puțin pista existentă.









Și am reușit destul de bine; are mai multe puncte de plecare pentru mașini, dar și provocări pe parcurs. Avem în plan și alte idei, doar să mai adunăm ceva tuburi. Până atunci vă lăsăm ceea ce am realizat până acum.

Aici în imagine aveți câteva marcaje după care vă puteți ghida; mai jos câteva detalii.
Ca și materiale aveți nevoie de tuburi de hârtie, bandă dublu adezivă și foarfece.
Unele din tuburi la noi sunt lipite cu scoci de către Edi pentru că inițial realizase o sabie din ele și apoi le-am folosit la pistă.







Dacă realizați și voi o astfel de pistă, sau altceva util din tuburi de hârtie să ne spuneți și nouă.

Spor la decorat și inspirație maximă!



AlinaS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu