sâmbătă, 15 martie 2014

Schimb de mărțișoare la final - Galeria de creații


Iată-ne ajunși al finalul schimbului de mărțișoare. Înscrierile au avut loc aici; perechile le-am făcut aleatoriu, după câteva criterii minime, la copii am ținut cont de vârsta fiecăruia și am vrut să fie mixt, fetiță cu băiat (doar e provocare, nu?), iar la cei mari pur și simplu am urmat lista pentru că nu-mi trecea prin cap nici un criteriu.

Dar haideți să vedem ce creații minunate am reușit să adunăm; sunt mărțișoare care nu au ajuns (unul chiar la noi, dar e din vina noastră că am rătăcit avizul și am uitat complet de el), dar sperăm ca, în final, toat lumea să primească ce i s-a trimis.

Incepem gala mărțișoarelor ...


Categoria copii

Ana de la Andrei


Andrei de la Denissa


Karina de la Edi


Roxi de la Ioan


Maria Rita de la Dante
 

Gabriel de la Roxi


Denissa de la Gabriel (am rătăcit mărțișorul și nu apucasem să fac poza, dar promit să îl caut astăzi și editez)
XXXXXX

Edi de la Ana (nu credeam că mi se poate întâmpla mie așa ceva, dar uite că s-a întâmplat (cu ajutor în vină bineînțeles) - am primit avizul și a fost uitat de un membru al familiei și se pare că mărțișorul care era într-un colet a plecat înapoi. Dacă Ana va voi să trimită iar îi vom fi recunoscătoare, dacă nu, înțelegem și ne cerem scuze încă o dată)
XXXXXXX

Dante de la Karina - nu am primit detalii 
XXXXXXXXXXX

Categoria - cei mari :)

Simona de la ghemuleț (Alexandra)


Beatrice de la Alina


Dagatha de la Vavaly


Ghemuleț (Alexandra) de la Dagatha


Paula de la Inocențiu


Violeta de la Beatrice


Alina de la Paula


Vavaly de la Violeta - nu am primit detalii

Inocentiu de la Simona


Vă mulțumesc foarte mult că ați participat la acest schimb de mărțișoare, primul pe care îl organizez. Am avut emoții și cred că fiecare din voi a avut emoții. Sper că v-a plăcut și veți mai participa și la viitoare schimburi. Aș dori să organizez unul pentru Paște, ce spuneți? 

Dacă scrieți despre schimbul de mărțișoare pe blogul vostru v-aș ruga să puneți link și către această postare unde sunt toate creațiile. De semeni să îmi lăsați un comentariu cu link-ul d epe blog să-l pun și eu în dreptul mărțișorului pentru a vedea care e povestea din spatele lui, dacă este o poveste.

O zi minunată să aveți cu mult soare!

AlinaS.





15 comentarii:

  1. Foarte frumos acest schimb de martisoare si sper ca data viitoare sa se adune si mai multa lume :) !
    Din pacate si mi-e tare ciuda, am uitat sa pozam martisoarele noastre, mai ales ca a facut si Karina cu mare drag,chiar ma intreba daca le vor place copiilor. :( Dar promitem ca la urmatorul schimb sa nu mai ratam pozele.
    Oricum va felicitam si mai vrem ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noua ne plac ffffffffffffff mult .le-am pus la loc de cinste ;). MULTUMIM!!!!

      Ștergere
    2. Violeta ma bucur ca v-au placut, eu a trebuit sa-ti fac tie, insa nu puteam sa nu facem si micutilor :* ! Au fost facute cu drag :) !

      Ștergere
    3. nici nu-ti imaginezi ce reactie am avut cand am vazut ca-i de la tine!!!mai ales ca-mi liausem gandul de la el...abia joi l-am primit.

      ffffff frumos din partea voastra. a fost batalie pe ele...iti dai seama ce se-ntampla dc era doar unul...ea ca-n povestea cu bunicul si nepotii care-l iau la palme pana la urma... oricum, mult nu mai aveam nici noi...ana le-a vrut pe toate din prima :D

      Ștergere
    4. Violeta sunt de vina ca am pus tarziu, insa au fost mici pr. tehnice in sensul ca nu a avut cine sa le puna la posta ,Kari fiind un pic racita si n-am iesit :(. Dar ma bucur ca v-au ajuns si v-au placut :* !

      Ștergere
    5. nu-i prb, stai linistita :). sper ca acum sunteti mai bine. apropo...eu am inceput sa le dau ulei de catina si de peste. sunt capsule moi si copiii mei le iubesc f mult. le inghit fara prb.se pare ca ne tin departe de raceala, pt ca ana racea destul de des- iese dezbracata din casa dupa mine, afara daca vede un pic de soare se dezbraca, etc... poate incerci si tu;).

      Ștergere
  2. trimitem si noi detalii imediat ce putem face si descarca pozele. cu mentiunea ca Dante nu a primit inca, doar eu.
    chiar foarte frumos schimbul de martisoare si copiii invata sa fie generosi dintr- o astfel de actiune.
    multumim pentru organizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vavaly, Karina a facut pentru Dante si a fost pus luni deodata cu a lui Violeta :( !

      Ștergere
    2. da...nush ce-au facut oamenii astia de la Posta...ne-au sabotat schimbul de martisoare :D.nici Ioan nu a primit, dar nu-i prb. daca era Ana in locul lui, era jaaaaaaale :D

      Ștergere
  3. ce de frumuseti!!! felicitari tuturor pr realizari!!!! a fost o experienta placuta, si hiar am avut ceva emotii asteptand reactiile celor care au primit martisoarele de la noi si bineinteles martisoarele de la voi :). chiar daca au aparut mici incidente pe parcusr (roxi, sa stii ca a comis-o un pic...ti-am trimis o carte care nu era a noastra, dar nu-i prb... am daat-o pe cea care trebuia sa ajunga la tine la schimb-acum o luna am cumparat cateva carticle de la editura carteacopiilor si amprimit pozan lui jackie cadou...intre timp am imprumutat cateva carti unui copilas..dupa ce acesta le-a citit, le-a lasat la sora mea.eu le-am luat, si din greseala am luat si cartea ei cu jackie (cea p are o ai tu acum). cand am facut coletelele pt copii, am vrut sa pun si cate o carte...am luat-o pe jackie din biblioteca fara sa o deschd, iar la cateva zile dupa ce-i dadusem inapoi cartea nepoatei ele, aceasta m-a sunat sa-i spuna ca pozna pe care i-am dat-o e mai noua decat o avea ea s ca nici nu scrie ce avea ea scris pe ea...prin urmare, pozan lui jackie, a devenit si pozna noastra :)) ...deci ar trebui sa scriu si eu o carte pe care s-o numesc pozna violetei :)).imi pare rau ca s-a intamplat asta, sper ca nu v-ati suparat.

    alina, sigur ca-l trimitem inpoi...numa' s-ajunga :). si da, ar merge si un schimb de Pasti- de felicitari, oua :)) sau altceva... numa' c-ar fi bne sa expediem cu o saptamana doua inainte pt a evita prb pe care le-am intampinat acum...

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina, felicitari si multumim pentru organizare!

    A fost o experienta placuta. Ne-au placut martisoarele pe care le-am primit si pentru mine a fost un exercitiu motivant sa fac ceva nou cu aceasta ocazie.

    Imi pare rau ca mandra mea n-a avut bunavointa sa participe la ora de lucru manual. De acum incolo, n-o mai inscriu pe cuvant de incredere ca face ceva. Ii spun ca e un schimb in desfasurare, care e termenul limita, si daca vrea sa primeasca ceva in schimb, sa si creeze ceva cu manutele ei.

    Partea cu intai creat si apoi luat angajament de trimis ar fi buna si pentru mine, pentru ca am depasit termenul limita.

    Sper sa ajunga plicul si la Gabriel.

    @Violeta, nu-i nici o problema. Bine ca nu trebuie sa trimitem cartea inapoi :) Atunci s-ar fi lasat cu plansete :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru gazduire Alina.A fost absolut minunat!!!!Multumesc si perechii mele cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă bucur foarte mult că v-a plăcut acest schimb. Și mie mi-a făcut plăcere și să îl organizez și să particip. Am avut de învățat fiecare câte ceva din partea de administrare (perioada de lucru a mărțișorului, timpul cu poșta, etc.) prin urmare la viitoarele vom fi mai atenți astfel încât toată lumea să primească la timp și să nu mai avem atâtea emoții și stres.
    Eu voi lansa un schimb pentru Paște și, dacă vă face plăcere, vă rog să vă înscrieți.
    Voi actualiza cu fotografii locurile lipsă.

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost foarte frumos acest schimb de mărțișoare! Am primit mai mult decât un simplu mărțișor!
    Pentru anul viitor o să mă pregătesc din timp!

    RăspundețiȘtergere