luni, 3 martie 2014

Mărțișoare din fimo


Acestea sunt mărțișoare special meșterite pentru a fi duse la școală de spiridușul cel mare.
E prima dată când lucrăm fimo, deși am câteva pachețele cumpărate de anul trecut. Pur și simplu nu aveam dispoziția necesară să migălesc. Și iată că am inaugurat și fimo pe blog :).
Fimo se lucrează relativ ușor; faci formele, le pui la cuptor (pe o tavă cu folie de aluminiu) jumătate de oră - la 110 grade C, apoi le scoți și le lași la răcit. Când sunt reci le dai cu lac pentru fimo.






Voi ce mărțișoare ați făcut anul acesta?

8 comentarii:

  1. arata f bine,felicitari!!!
    Noi anul acesta am fost mai lenesi decat in alti ani. am facut doar cateva martisoare quilling si alte cateva din paste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim foarte mult! Quilling am făcut și noi acum vreo 2 ani de mi-au ieșit pe ochi :))). Îmi amintesc cum mă apucasem de ele seara, credeam eu că nu e mare lucru. Și pe la 21 am trimis-o pe Denissa la culcare, iar eu am bibilit acolo până la 3-4 dimineața. Pfff
      Felicitări pentru răbdare!

      Ștergere
  2. Oooooo, ce frumoase sunt ! Cand le vad,deja imi pare rau ca n-am reusit sa fac si eu :( ! Am facut foarte putine, dar la anul sper sa ma pot urni sa fac ceva cum trebuie :) !
    Felicitari dragilor, sunt minunate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim de aprecieri! Sunt sigură că și ale voastre au ieșit foarte frumoase.

      Ștergere
  3. Foarte frumoase! Noi am facut din margele termoadezive! Fimo avem in plan:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Și noi am vrut termoadezive, dar am renunțat. În schimb am făcut câteva figurine pentru felicitări.

      Ștergere
  4. Quilling și noi.
    Și pălăriuțe croșetate :-)
    Și câteva decupaje. Era mai ușor pentru Andrei :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări pentru răbdare la quilling. Am scris mai sus experiența mea, prefer să lucrez din când în când felicitări sau altceva, dra la mărțișoare nu mă mai bag. Croșetate .... cred că arată super. Știam și eu când eram copil să fac niște flori, oare mai știu? :))

      Ștergere