miercuri, 19 martie 2014

Schimb de felicitări și decorațiuni de Paște, cine se înscrie?


Nici bine nu s-a încheiat schimbul de mărțișoare că m-am gândit la un schimb cu tematica Paștele. Ce spuneți, vă înscrieți? Schimbul ar consta în o felicitare și o decorațiune cu tematica de Paște.

Să punctăm câteva reguli:
1. Înscriere pe lista de participanți până pe 30 martie. Lista va fi actualizată și vă veți regăsi acolo după ce primesc datele voastre pe mail.
2. Când vă înscrieți îmi trimiteți și datele voastre pe mail, să nu mai pierdem timp apoi cu colectarea datelor.
3. Pe 31 martie veți primi mailuri cui trimiteți felicitarea și decorațiunea. Rămâne secret de la cine primiți, ca și data trecută.

4. Puteți participa câte persoane doriți de pe un blog, adică pot participa de ex mamă și copil, dar trebuie să menționați acest lucru. Vor fi două liste, una de copii și una pentru noi cei mari.
5. În perioada 1-6 aprilie ar trebui trimise felicitările și decorațiunile astfel încât să ajungă în timp util.
6. Ar fi frumos galeria să o pot face chiar de Paște, asta înseamnă să respectăm ce scrie la punctul 5.

Ce spuneți? Vă înscrieți? Aștept completări sau/și modificări la ce am scris mai sus.

Lista copii
1. Denissa - 7 ani
2. Edi - 5 ani
3. Ana - 2,5 ani
4. Ioan - 6 ani
5. Viviana - 8 ani
6. Karina - 5 ani
7. Andrei - 5,7 ani
8. Dante - 5 ani

Listă înscrieri - noi cei mari :)
1. Alina
2. Violeta
3. Gianina
4. Beatrice
5. Dagatha
6. Vavaly

Lista inchisa. Veti primi detaliile pe mail.

10 comentarii:

  1. Noi doua,adica eu si fiica-mea,ca baiatul nu vrea...desi cand ne-am pune la masa de lucru parca vad ca ni se alatura.
    Mai adresa mea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Zic sa nu lipsim nici noi: Karina si a ei mamica :) ! Sper de data asta sa ne incadram mai bine ! Mai trimitem adresa ori s-a pastrat ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, Alina! p.s: nu am ajuns la posta...ioan e cu febra de aseara.... te anunt cand reusesc sa pun coletul.multumesc. p.s 1: ana -2.8 luni (pe 28 ;) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca de obicei, noi mai târziu... :-D
    Se mai poate?
    Dagatha și Andrei (5 și 7 luni)
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!am reusit si eu sa trimit astazi.suzee pt mica intarziere :).Paste fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Primit.Multumim, V. Incerc sa fac o poza azi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum 10 minute am primit şi noi! Mulțumim, Kabea! ;-) ♡

    RăspundețiȘtergere