miercuri, 8 februarie 2012

Provocare poezie

Oana de pe blogul Dulcea mea casa a lansat o provocare cu tema .... Poezie. Aveam in minte ceva pentru a participa, dar ieri m-am razgandit si asta pentru ca Deni a realizat pentru mine special un set din margelute, lantisor si bratara; cum le-am vazut m-a dus gandul la provocarea Oanei.

Astazi m-am jucat putin prin programele de editare; mi-am amintit cum cream colaje de fotografii si nu numai si am realizat, impreuna cu Deni un colaj pentru setul ei; tot ea a ales si cantecelul care sa reprezinte lucrarea ei prin urmare participanta va fi ea.

Iata si lucrarea







Mai multe detalii despre provocare gasiti aici.

Un comentariu:

  1. Deosebit colajul tau Alina si foarte frumos ai creat setul pentru mami, Denissa. Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere