luni, 14 octombrie 2013

Stickerkid - etichete și autocolante personalizate

Astăzi vă voi vorbi de etichetele personalizate de care m-am îndrăgostit pur și simplu și anume, etichetele Stickerkid. Am primit propunerea de a testa aceste etichete și mi-am zis ... de ce nu? mai ales că folosesc etichete peste tot pentru școală și grădi (mai ales la sticlele cu apă). 
Deși voiam să aleg un pirat, nu știu cum am făcut, dar am ales un aviator. Când le-am primit, degeaba am încercat eu să păcălesc pe Micul Spiderman că nu am reușit. Dar important e că i-au plăcut așa; aveam mari emoții .... nu știu cum sunt copiluții voștri, dar ai mei dacă au spus că nu le place pot să stau și în cap că nu merge să-i conving altceva.

Cum am testat noi etichetele? Am primit spre testare pachetul - Descoperă Stickerkid. Este un pachet ce conține 102 etichete ce puteți să le personalizați singurei direct când faceți comanda. 
Cele 102 etichete sunt împărțite în:
- 60 de autocolante de dimensiune mică (40X6 mm) ce le puteți folosi pentru periuțe de dinți, ochelari de soare, pahare, pix, stilou, etc.

- 22 de autocolante de dimensiune medie (60X10mm) ce le puteți folosi la obiecte puțin mai mari cum ar fi sticla de apă, termos, caserole, tuburi de șampon, gel de duș, creme, etc. Acestea pot fi personalizate și cu logo, și pentru că are două rânduri de completat puteți să vă personalizați de ex cu numele și prenumele și numărul de telefon. Pe acestea noi le-am folosit pentru sticla de apă; cum nu am găsit altă variantă decât sticlă de plastic la jumătate, o înlocuim o dată pe săptămână. Dar o spălăm zilnic, prin urmare vă pot spune că eticheta rămâne acolo, rezistă. Mi-aș dori să găsesc altă variantă decât sticla de plastic (pet), mai ales că etichetele acestea rezistă la spălat; dacă aveți voi idei, vă rog să le împărtășiți cu mine.



- 20 de etichete termoadezive pentru îmbrăcăminte (42X12 mm) care se lipesc foarte ușor cu fierul de călcat. Hainele nu trebuie spălate la temperaturi de 60⁰ C și rezistă la peste 45 de spălări. Am folosit și etichetele acestea, doar două deocamdată, la pijamale; le-am și spălat (la 40⁰ C) și etichetele sunt acolo. Dacă doriți să îndepărtați eticheta, treceți fierul de călcat fierbinte peste etichetă și se dezlipește. Asta e foarte bine pentru că noi donăm hăinuțele care rămân mici.


Cu alte cuvinte, ce vă pot spune eu, după ce am testat aceste etichete, e că merită achiziționate; iar prețul nu e deloc mare. Noi am pățit să ia alt părinte pijamalele acasă sau sticla de apă (deși sticla chiar avea etichetă). Mă bucur că aceste etichete sar ceva mai bine în ochi :) și până acum nu a mai dispărut sticla, dar nici micul meu nu a mai reușit să o dezlipească (avea obiceiul ăsta ;))).



Pe site la Stickerkid găsiți mai multe feluri de etichete și autocolante pe care le puteți personaliza, ba chiar și pachete speciale pentru școală, tabere, etc. Dacă achiziționați aceste etichete personalizate să-mi spuneți și mie părerea voastră. Vă doresc o zi minunată!

2 comentarii:

  1. Am luat eu etichete termoadezive. Sunt bune, nu se dezlipesc de pe haine dupa spalare. Singurul inconvenient (daca ii pot spune asa) e ca nu se lipesc cu totul dupa cateva secunde asa cum spune pe instructiuni.Trebuie tinut cam 1 minut apasat cu fierul pe ele ca sa se lipeasca in intregime. Altfel risti ca mijlocul (sau jumatate de eticheta) sa nu fie lipit si cand tragi de folia protectoare sa se dezlipeasca de material. Le-am lipit atat pe maieu/chilot/tricou, trenning cat si pe ghizdanel si se comporta bine. Ramane pe hainuta eticheta cauciucata care nu zgarie, nu deranjeaza.Btw eu spal hainutele la 50 de grade.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine nu scrie nici un timp în instrucțiuni, ci doar că trebuie ținut apăsat și să nu miști fierul, de aici am dedus că aș putea lăsa cât poate suporta materialul (să nu se ardă). Ma bucur că nu sunt singura încântată! Mulțumesc de comentariu! va pup

    RăspundețiȘtergere