joi, 24 octombrie 2013

Frunze de toamnă din hârtie



Am văzut aceste frunze la Sakura și mi-au plăcut atât de mult încât le-am încercat și noi. 









Cum faceți aceste frunze? Vă las un colaj cu pașii și câteva instrucțiuni.
Luați o foaie de hârtie, format A4 și o pictați cum doriți. Apoi împăturiți, tip acordeon (pe lățime) - imaginea 2. O desfaceți și o împăturiți în două și trasați modelul de decupat - imaginea nr. 4. la acest model am folosit o cariocă neagră pentru că am vrut să iasă cu contur. Conturul va ieși doar pe o jumătate, prin urmare, dacă doriți contur, va trebui să-l trasați la final și pe cealaltă jumătate. În imaginea 5 am decupat cu foarfecele, la 6 am desfăcut și la 7 am împăturit din nou tip acordeon și am prins cu o bucată de hârtie rulată. Laturile din mijloc ce le vedeți al imaginea 7 trebuie să le lipiți și la final aveți frunza.



La această frunză am pictat altfel. Am picurat culorile pe jumătate de coală, am împăturit în două și cu ajutorul unui creion am întins culorile. Am desfăcut și a ieșit o minunăție de peisaj. La modelul acesta pictura s-a uscat ceva mai greu, dar a meritat. Apoi urmați pașii de mai sus.



Spor la decorat frunze! Dacă faceți și voi, sa ne dați de știre că venim în vizită!




Un comentariu: