marți, 3 aprilie 2012

Puisori din fetru

Cred ca stiti deja de Concursul lansat de Elena cu Puisori din fetru. Despre ce este vorba? Trebuie sa realizati un puisor din fetru, sau orice alt material textil si sa-l inscrieti la concurs pe blogul Elenei. Termenul de inscriere este 5 aprilie, deci inca mai este timp ...

Ma inscriu si eu la acest Concurs cu puisorii mei



Inspiratia mi-a venit de AICI; cand am vazut aceasta gainusha cocheta cu puisorii alaturi (cautand cu totul altceva), m-am indragostit pur si simplu de imagine si mi-am zis ca musai trebuie sa-i fac si eu.


Denissa cand i-a vazut, chiar m-a intrebat daca puisorul cu roz este ea ;)).
Ce spuneti? Sunt dragalashi?

Mai multe detalii despre concurs, precum si participantii, cu puisori cu tot, gasiti AICI.  

Nu uitati sa va inscrieti la Cadourile cu decoratiuni de Paste.

Sa aveti o zi frumoasa, plina cu soare!

16 comentarii:

  1. alina, m-am emotionat mult cu asa mamica-gainusa si asa puisori, sunt minunati ,iti multumim pentru aceasta incantare si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super,tare faini au iesit puisorii tai!Sincer,imi plac cel mai mult dintre toti puii vazuti,dar na,fiecare cu gusturile lui.
    Succes,tin pumnii! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult Elena! Ma bucur ca te-am incantat cu puisorii mei. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Beatrice! Gusturile nu se discuta nicicum. Stii cum se zice ... fiecare puisor e cel mai frumos pentru mama lui. pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce puisori dulci mai ales cu mama closca langa ei!Bravo pentru realizare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt extrem de simpatici, ai avut multa rabdare sa-i faci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaiiiii iar mi-a facut readerul figuri!! de la zana maseluta numai primisem nimic.....
    si uite ce am pierdut:(
    sunt superbi si puiutii si mamicalor!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina multumesc mult de aprecieri! Imi place cum suna ... mama closca ;)).

    RăspundețiȘtergere
  9. Geta multumesc foarte mult! Cat priveste rabdarea ... pe mine toate acestea ma deconecteaza, de aici si rabdarea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Micaela multumesc de aprecieri! Si de vizita! Si te mai asteptam, cu drag, pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Rux! Suntem 3 creatori aici de decoratiuni; nu se putea sa particip fara ei, nu?

    RăspundețiȘtergere