marți, 24 aprilie 2012

Pe podium la provocari verzi si un interviu


Va povesteam in postarea mea despre Agenda din Jeans ca particip la tema lunii martie de pe Provocari Verzi. Si .... supriza mare ... s-au anuntat castigatorii, iar eu "m-am trezit" pe podium, cu o insigna foarte frumoasa (o vedeti mai sus), cu un premiu oferit de Rha pe care il puteti admira mai jos .... si nu se opreste totul aici .... am primit o invitatie speciala pentru un interviu dragut, o felicitare de Paste cu un iepuras si ... o scrisorica de la Rux si Rha, cu urari foarte frumoase, scrisa de mana .... ce putea fi mai frumos?

Va las in compania cadourilor primite de mine sa le admirati si va invit, daca va face placere, sa lecturati Interviul de care va spuneam mai sus.




Multumesc mult dragele mele pentru toate acestea!

Zi frumoasa va doresc!

3 comentarii:

  1. Felicitari dragilor,mereu sunteti in frunte !S-o tineti tot asa !Pup copiii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beatrice cred ca avem acolo Sus pe Cineva care ne iubeste :). Va pupam si noi! Sa aveti o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari inca o data;)) - abia acum am reusit sa ajung sa comentez! Ma bucur ca au ajuns toate cu bine si ca iti plac!!
    Cu mult drag
    rux

    RăspundețiȘtergere