vineri, 27 aprilie 2012

Premii concurs Daruim de Dragobete

Undeva in luna februarie va povesteam eu ca Deni si Edi participa la Concursul Daruim de Dragobete, organizat de Casuta Copiilor in colaborare cu

Lucrarile cu care au participat



Cand s-au anuntat castigatorii, site-ul Casuta Copiilor avea ceva probleme tehnice, prin urmare, surpriza a venit de la Rux, cand ne-a anuntat ca ne numaram printre fericitii castigatori a doua avatare personalizate; apoi am primit diplomele pe mail de la Amy.



Multumim Amy pentru diplome! Sunt foarte frumoase si sugestive! Le-am printat si pus fiecare in albumul lui; nu v-am spus, fiecare are cate un album (le voi prezenta .... intr-o zi ;))), in care punem lucrari, diplome, amintiri, astfel incat la un moment dat, cand vor dori sa "rascoleasca" prin copilaria lor sa aiba totul pastrat frumos si ordonat (de ce nu?), sa depene cu usurinta din amintiri, placute, zic eu ;)), alaturi de mine; si de ce nu sa aiba un punct de referinta sa transmita si ei mai departe ....
Si acum sa va prezint avatarele! Ai mei copiluti sunt foarte incantati de ele, deja le-am printat orarele (foarte buna idee Rux!) si isi noteaza ei acolo (chipurile) programul .... sunt asa simpatici ;)); eu cand le-am vazut am ramas "uauuuu" pentru ca am gasit acolo fiecare detaliu (si nu ma asteptam la acest lucru), fiecare lucrusor ce le place copiilor mei. Ii trimisesem lui Rux o descriere, dar mi-am zis ca ... scriu si eu cam tot ce le place ca sa aiba de unde alege, nici prin cap sa-mi treaca faptul ca le va face atat de detaliate si .... extraordinar de frumoase; dar va las sa le priviti/admirati ...


Multumim mult Rux pentru asa surpriza placuta!
Eu iti doresc multa sanatate, rabdare si putere sa poti realiza tot ce doresti! 

Zi frumoasa tuturor!

14 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase ,si eu am unul si ma mandresc cu el!
    Felicitari si pentru concurs!
    Sanatate si sa aveti spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari tie si copiilor,le meritati :)iar ideea cu "colectionatul" e grozava !
    Cat despre avatare,felicitari Rux,sunt foarte frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe! Superbe avatarele! Rux este o comoara!
    Ma bucur mult ca ti-au placut darurile noastre.
    Ideea de album in care sa strangi diverse poze, aprecieri, diplome ale copiilor este foartte buna. Si noi avem asa ceva si suntem foarte mandre de ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ups, am trimis doau diplome ptr Deni si niciuna ptr Edi? Of! Era bine sa ma atentionezi si corectam greseala. Imi pare rau!

    RăspundețiȘtergere
  5. Amy ... am corectat acum, nu vazusem, atat ce m-am invartit cu aranjatul lor ca uneori nu le vedeam desi ele erau acolo, incat m-am zapacit ;)) Multumesc! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu mult drag Alina !! Va multumesc mult si bucuria mea cea mai mare este ca va plac! Si eu va doresc sa fiti sanatosi si fericiti si sa puteti face tot ce va doriti voi:D!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumoase suuunt felicitari pentru ele :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Gianina asa-i ca Rux face minuni! Sa-l stapanesti cu drag pe al tau! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Beatrice multumim foarte mult! Cat despre Rux .... am devenit o admiratoare infocata ;))
    Pup si seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Amy da Rux e o comoara ce trebuie sa o pretuim! Ma bucur sa aud ca aveti si voi album de colectie. Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rux ce pot sa mai spun .... decat multumesc, multumesc, multumesc .... X n. Sper ca intr-o zi voi avea ocazia sa ma revansez! te imbratisam cu drag si cu multi pupici! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumim "ghemulet"! Seara frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Multumim Elena! Ce sa spun .... Rux e "vinovata" deci ea poate da detalii. Seara buna!

      Ștergere