joi, 22 decembrie 2011

Tutu - special de Craciun


De mult imi doresc sa faca asa ceva; am adunat materiale ..... si cum voiam sa ofer o bucurie unei fetite de Craciun, o frumusete de printesa, cu ochi albastri, am luat rabdarea in maini, m-am organizat si a iesit o minunatie de fustita.



Daca nu aveti o tinuta speciala pentru fetite de Craciun, inca mai aveti timp sa faceti asa ceva, le va place cu siguranta!


Fustita mea merge cam pentru 2-4 ani; am folosit fasii de material late de 5 cm si lungi de 80 cm, cele portocalii si cam 75 cm cele rosii cu stelute; asa am vrut eu sa iasa modelul, dar le puteti lasa pe toate la aceeasi dimensiune. Colturile nu le-am lasat drepte ci le-am rotunjit putin, sa lase impresia de petale.

Va las filmuletul dupa care m-am inspirat eu; are doua feluri de noduri, vedeti care va este mai usor sau care va place mai mult.



6 comentarii:

  1. Wowwwwww!Ce frumos ti-a iesit!Sunt impresionata,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo cit este de frumos tutu-ul!!! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta! Am facut si eu una anul acesta (de fapt mai multe) Uite cum a iesit a mea: http://laurafrunza.com/2011/12/09/9-fustita-de-sarbatoare/

    RăspundețiȘtergere
  4. Beatrice multumesc! Da si eu sunt impresionata de cum mi-a iesit :), aveam mari emotii la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  5. Loriem multumesc! Tu esti mare artista in handmade, incearca si tu pentru printesa ta, sigur va fi incantata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura multumesc! Am intrat la tine pe blog; foarte frumoasa rochita ta, nu stiu cum de mi-a scapat postarea, de regula intru des .... zic eu. A mea e pe elastic dar si cu o pamblica alaturi de elastic sa se poata strange daca e nevoie, dar si pentru fundita.

    RăspundețiȘtergere