luni, 12 decembrie 2011

Decoratiuni de Craciun - ghirlande si cosulete


Am ramas in urma cu postarile, asa ca m-am gandit sa le cumulez cumva .... la ghirlanda de mai sus cred ca nu e nevoie de detaliere, probabil si stiti deja modelul.


Mai jos aveti detalii .... nu e greu deloc; e foarte usor de lucrat de catre copiii; sincer .... Denissa e cea care a venit cu ideea de la gradinita si a lucrat toate ghirlandele pe modelul asta singurica.



Un patrat, pliat de 2 ori, apoi taiat cu foarfeca in zig-zag si desfaceti; dupa ce ati facut cel putin 8 bucati, lipiti la capete ca mai sus.



Din aceleasi detalii de mai sus puteti face cosulete; cam asa vor arata ....


si un alt cosulet



Sunt sigura ca ati facut din astea cand erati copii; eu de atunci mi le amintesc.

Spor la decoratiuni si o seara placuta!

3 comentarii:

  1. Prima ghirlanda!!! Wow chiar as fi vrut sa fac anul acesta dar nu cred ca mai am timp.. dar si cea cu hartie creponata!!! Faceam la gradi (prin frumosii ani 80:P). Ce ma bucur ca se mai fac!! Intr-un timp disparusera..

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilarim mai este timp .... nu sunt greu de facut. Sunt primele ghirlade ale copilariei noastre, ale mele cel putin .... si cosuletele asemeni .... eu incerc pe cat pot sa invat copiii sa faca singuri decoratiuni si sa-i pastrez cat mai mult in perioada copilariei; asta de fapt e copilaria din punctul meu de vedere, jocuri si alte asemenea, cat mai putine electronice si televizor ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da!:) Stiu ca nu sunt greu de facut:D Am facut si eu si sora mea in copilarie:). Dar tot mananca timp:D
    Foarte frumos si noi consideram ca aceea este copilaria adevarata:D Cate un desen animat, multa joaca pe afara preferabil.. :D
    Craciun Fericit!!
    rux

    RăspundețiȘtergere