duminică, 4 decembrie 2011

Bradut pentru camera copiilor


Iata-ma si pe mine participand la concursul organizat de CreaHobby&Crafts, cu bradutul de mai jos. Ideea mi-a venit vazand un filmulet pe youtube, dar era cu ceva mai complicat, un fel de calendar de Advent; cum ei mei nu au rabdare sa astepte zi de zi sa caute ci asa toate deodata, mi-am zis sa le decupez cate un bradut pe care sa-l lipeasca la ei in camere si in fiecare dupa amiaza cand ajungem acasa, pana de Craciun, sa realizam cate un ornament si sa-l lipeasca fiecare pe bradutul lui.

Asa arata bradutul ... e al lui Edi


Ce va trebuie pentru a realiza un astfel de bradut:
- hartie colorata; daca nu aveti hartie colorata puteti picta bradutul cu acuarele;
- lipici (nu e nevoie daca aveti o coala mare de hartie; eu am avut doar A4 prin urmare a trebuit sa lipesc mai multe coli de hartie);
- foarfece;
- hartie creponata (optional).

Aici puteti vedea cum am asezat colile de hartie si cum le-am lipit


Apoi am decupat in forma de bradut si am aplicat "franjurele" de hartie creponata


Bradutul Denissei .... deja si-a facut steluta


Astazi este ultima zi cand mai puteti sa va inscrieti la concurs.
Mai multe detalii chiar pe CreaHobby&Crafts Blog.

Sa aveti o zi frumoasa, un inceput de saptamana minunat si va astept zi de zi sa va inspirati din decoratiunile noastre cu tema Craciunului ce le vom realiza pentru bradutii nostri.
Mult succes tuturor celor ce vor participa la concurs!

2 comentarii: