marți, 6 decembrie 2011

Decoratiune de Craciun - clopotei


Va mai amintit decoratiunile simple din copilaria noastra? Eu mi-am "dat" refresh si am pus in aplicare cateva idei din ce faceam eu cand eram copil. Prima decoratiune, foarte simpla, clopotei de hartie. Pasii in imaginile de mai jos ...



Apoi lipiti laturile astfel incat sa ia forma de clopotel



Si optional, puteti adauga o decoratiune pe clopotel


  
Si pentru ca au fost facuti pentru bradutii din camerele copiilor, iata si impodobirea ...






 Sa aveti o zi frumoasa si spor la decoratiuni!

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase Alina, sa aveti spor si sa va bucurati de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Veronica multumesc foarte mult! Avem spor ... la facut, dar mai putin la postat; azi si maine trebuia sa gasesc cateva clipe si pentru asta. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere