luni, 24 noiembrie 2014

Concurs de 1 Decembrie - Hora copiilor 2014


Edit: Concursul s-a încheiat. Felicitări câștigătorilor - Cătălina Cristiana, Vavaly și Dante și David și Madi. Extragerea o puteți vedea și mai jos, deasupra colecției. Aștept datele voastre pe mail, adresa completă și numărul de telefon, până maine seară, 5 decembrie, ora 21.00.

Edit: vă rog să citiți tot ce am scris mai jos ca și reguli de participare și întrebați-mă în cazul în care nu găsiți răspuns la ce vă frământă în rândurile de mai jos.

Sunt sigură că vă amintiți concursul nostru de anul trecut organizat cu ocazia zilei de 1 Decembrie. Anul acesta ne-am gândit să menținem tradiția și să organizăm ediția a II-a. Ce spuneți?

Chiar dacă timpul pare scurt, sunt sigură că vă veți încadra și asta pentru că activitățile sigur le veți realiza cu copiii până în data de 1 decembrie și nu după.

Acestea fiind spuse, vă invit să înscrieți în colecție activitatea voastră/ creația de anul acesta și, pe lângă faptul că ne vom distra împreună, aveți ocazia de a câștiga și unul din cele 3 premii.

Premiile sunt seturi de creație; se putea altfel?


Cum participați? 
Scrieți pe blogul vostru ce v-ați propus să faceți în acest an de 1 Decembrie împreună cu copiii și introduceți link-ul în colecție. Nu contează dacă este o activitate recreativă, sau povești sau craft. Trebuie doar să povestiți pe scurt sau cu amănunte, după cum preferați. Postarea să fie pentru activități din acest an; dacă repetați unele activități din anii trecuți, realizați o nouă postare în care spuneți ce activități ați desfășurat în anii trecuți și pe care le repetați/sau nu dar pe lângă aceasta este necesar să adăugați și o noutate.

Edit> Nu credeam să fie musai specificat, dar nu e bai, scriu și asta - în postarea de pe blog menționați că participați la acest concurs (cu link cu tot). Mulțumesc! 

Colecția o las deschisă până pe data de 03 decembrie 2013, orele 21.00. Mi s-a întâmplat și mie să nu am timp chiar în ziua aceea să postez, de aceea mi-am zis să vă las timp să scrieți.

Dacă nu aveți blog și doriți să ne povestiți despre activitățile voastre de 1 Decembrie, puteți să ne trimiteți pe e-mail la clubulmagic@gmail.com o povestioară, însoțită de câteva fotografii, până la data de 03 decembrie 2013, orele 14.00, deoarece am nevoie de timp să introduc eu creațiile în colecție.

Premii
3 seturi de creație: Să coasem frumos (premiul 1), Set creativ puzzle photo (premiul 2), Goblen pentru copii (premiul 3).
Extragerea se face automat de programul colecției. Pe 03 decembrie la ora 21.00 se închide automat colecția apoi se vor extrage cele 3 premii. Ordinea câștigătorilor este exact ordinea care am scris-o mai sus.

Exemple de activități din anii trecuți
- Ce am realizat noi în 2012 - Activități de Ziua României 2012
- Creațiile introduse în concurs în 2013 - Concurs 1 Decembrie Hora Copiilor 2013

Vă aștept, cu mare drag, să vă înscrieți activitățile în colecție și vă doresc multă inspirație și bună dispoziție!
Succes!

Înscrie-te în concurs aici

24 de comentarii:

  1. Super! Ne vom "lauda" si noi cu creatiile noastre :)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna! Am trimis si eu un mail cu creatiile noastre :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai ce le-am introdus.
    Mult succes! Și mulțumesc pentru participare!
    vă pup
    AlinaS.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi am trimis un mail cu piticii mei ;) participanti la concurs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pune si ce-au facut la scoala?Acasa nu am apucat sa facem impreuna ceva,doar am lucrat eu cu aceste cateva creatii.Si nu stiu daca mai apucam zilele astea ca trebuie sa sarbatorimiua de nume si de nastere :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Gianina bineinteles ca se pune, doar tot munca lor e. Va astept. Pupici

      Ștergere
  6. Participam si noi cu activitatile noastre realizate chiar pe 1 decembrie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Roxana,
      Foarte frumoase activitățile voastre! Mulțumim de participare.
      O singură mențiune aș avea și anume că în postarea ta nu apare nici o mențiune despre participarea la acest concurs.
      Mult succes!

      Ștergere
    2. Aș fi lăsat un comentariu acolo, dar se pare că nu pot face lucrul ăsta dacă nu am cont public pe google+ :(

      Ștergere
    3. In seara asta completez articolul. Imi pare rau, chiar am uitat :(. O sa verific si setarile de la comentarii, multumesc pt atentionare :)

      Ștergere
    4. Gata, am pus linkul in articol :)

      Ștergere
    5. Multumesc. Cat priveste comentariile, da se poate modifica din setari. Ideea e ca daca alegi sa lase comentarii doar cei cu conturi publice google s-ar putea sa pierzi din doritori. Zi frumoasa!

      Ștergere
  7. Ne înscriem si noi cu activitatile pregatite pentru maine, si promit sa adaug poze de la momentele de lucru propriuzise- https://caietpentruscoaladeacasa.wordpress.com/2014/12/01/la-multi-ani-romania/
    NE primiti asa? Raluca

    RăspundețiȘtergere
  8. Noi am sarbatorit in bucatarie. A fost o sarbatoare delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Participam si noi - cu ambele fete - trimit pe email creatiile :)

    Irina Marin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Postez astazi lucrarile. Mult succes!

      Ștergere
    2. Multumim!

      Succes tuturor participantilor si multumim pt oportunitatea de a participa la acest frumos cocurs :)

      Irina Marin

      Ștergere
  10. Da, pe ultima sută de metri ajungem și noi la horă :) Bine v-am găsit https://floridemandarin.wordpress.com/2014/12/03/joaca-de-1-decembrie/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sub postare, deasupra comentariilor, este o colectie. Lasa cateva secunde sa se incarce si introdu linkul acolo. Mult succes!

      Ștergere
  11. Buna! Am trimis si eu un mail cu romanasul meu.

    RăspundețiȘtergere