duminică, 30 noiembrie 2014

Concurs Cizmulița Moșului 2014

Ca și anunț de început: vă rog să citiți tot ce am scris mai jos ca și reguli de participare și întrebați-mă în cazul în care nu găsiți răspuns la ce vă frământă în rândurile de mai jos.

Am ajuns la ediția cu numărul III a Concursului de creație Cizmulița Moșului. Știu că ați așteptat cu nerăbdare un semn despre concurs, dar Moșul s-a tot plimbat în lung și-n lat și nu găsea ceva potrivit, dar și pentru că tot în mutări cu blogul sunt (culmea și anul trecut s-a întâmplat ceva asemănător).

Cum spuneam și data trecută, concursul se va adresa doar copiilor până în 14 ani (vârsta este aleasă la întâmplare, nu m-am gândit la ceva anume, dar, pentru că am fost întrebată mi-am zis să specific). 

Ce rugăminte credeți că are Moșul anul acesta?

Moșul dorește să realizați o ghirlandă de Crăciun, fie că este pentru brad, fie că este pentru a decora casa. Puteți folosi ce materiale doriți și orice tehnică. Decorațiunea să fie special realizată pentru acest concurs. Dacă aveți blog, scrieți o postare despre decorațiune în care să menționați că participați la concursul nostru, precum și link spre această postare; apoi adăugați linkul postării de pe blogul vostru în colecția de mai jos.
Acestea sunt o parte din ghirlandele noastre, vi le lăsăm pentru inspirație. Pe parcurs veți mai găsi pe acest blog modele pentru că zilele viitoare avem programată ca și activitate (este trecută deja în Calendarulde Advent =D). Cum spuneam, acestea sunt doar de inspirație pentru că o ghirlandă poate fi realizată și din fulgi, steluțe, îngerași, etc.



Dacă nu aveți blog, puteți să ne trimiteți, pe adresa de e-mail clubulmagic@gmail.como fotografie finală și 2-3 fotografii cu etape în realizarea decorațiuniialături de câteva cuvinte despre cum a fost realizată și o vom adăuga noi în concurs. Nu înscrieți linkuri din albume foto, de pe facebook sau alte site-uri. Ne trimiteți linkul către album și îl vom adăuga noi în postarea ce o vom realiza.

Perioada de participare este 30 noiembrie - 15 decembrie ora (21.00).
Colecția se închide automat pe 15 decembrie la ora 21.00. După această oră nu se vor putea introduce creații.

Vă rog să fiți rezonabili cu înscrierile la concurs pe mail. Aștept mailurile voastre până pe data de 15 decembrie, ora 12.00 pentru a avea timp să editez postarea și a o înscrie în colecție. Mai târziu puteți să vă înscrieți doar cu link de pe blogul propriu.

Premii 
Avem 3 premii ce constau în 3 cărți foarte frumoase ce îmbină lectura cu partea practică. La fiecare carte adăugăm un pachet cu materiale craft pentru decorațiuni și/sau felicitări de Crăciun. Când broscuța alege primul participant, înseamnă că va primi premiul notat cu nr. 1 și așa mai departe. Cum spuneam, la închiderea colecției programul face o extragere automată. Astfel, vă anunț de pe acum că, după extragere, se va trimite mail automat de către program fiecărui câștigător (cel puțin așa a fost până acum și sper că tot așa funcționează). Chiar și așa, a doua zi, pe 16 decembrie eu voi anunța câștigătorii într-o postare nouă pe blog, dar și în cadrul acestei postări. Aveți timp să revendicați premiul și să-mi trimiteți datele personale (nume complet, adresa, număr de telefon, etc.) 24 de ore; în caz contrar voi face o nouă extragere. S-a întâmplat o singură dată parcă, dar sper eu să nu se mai întâmple. Dacă vă înscrieți urmăriți și blogul pentru că e în interesul și al vostru și al meu ca premiul să plece cât mai repede.

Premiul 1 - Marea carte a Crăciunului + materiale craft
















Premiul 2 - Crăciunul cu Ana și Elsa + materiale craft

















Premiul 3 - Jucării de Crăciun + materiale craft

















Detalii despre cărți găsiți urmând link-ul la fiecare (pe titlu).

Pentru orice nelămurire în legătură cu acest concurs ne puteți scrie pe e-mail la clubulmagic@gmail.com sau ne puteți lăsa un comentariu la această postare.

Sperăm că vă place tema concursului nostru, și premiile desigur, și vă așteptăm cu drag să vă înscrieți decorațiunea în Colecția noastră de ghirlande.

 Mult succes tuturor! Si multa inspiratie!


P.S. Pentru trecători ... mai aveți timp să vă înscrieți la concursul de 1 Decembrie până pe 3 decembrie. Detalii despre concurs găsiți aici - Concurs 1 Decembrie - Hora Copiilor 2014. De asemeni vă puteți înscrie la schimbul de felicitări și decorațiuni de Crăciun, până pe 7 decembrie, aici - Schimb de felicitări și decorațiuni de Crăciun 2014



29 de comentarii:

  1. Wauuuu,mega frumos ! :) Sa ne astepti ca venim ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. stiam eu! stiam eu! stiam eu ca vei veni tu cu Cizmulita!
    in fiecare an tu vi. si cu Hora si cu Cizmulita.
    sper sa terminam maine hora, ca dimineata suntem la parada, iar dupaamiaza vrem sa mergem la calarie. :*
    te pup, Alina.
    si iti zic aici LaMulti Ani, ca nu am apucat atunci cand a fost ziua ta. ma primesti, cu intarziere??
    Sa fi fericita iti doresc. si implinita in toate domeniile vietii tale <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi am fost la paradă, mi-ar fi plăcut să dea cineva tonul la imn să-l cântăm cu toții. Dar grija lor a fost îndreptată spre mai mult de jumătate de oră de discursuri.
      Mulțumesc foarte mult de urări! Domeniile vieții .... frumos sună. Așa este și așa să fie!
      Vă aștept cu drag la această provocare dar și la celelalte.
      vă pup
      AlinaS.

      Ștergere
  3. si noi veniiiiiiiiiiiiim :). din pacate, la schimbuld e anul acesta nu putem participa...ma deplasez cam greu si nu garantez c-ajung...sper sa ne revansam la primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă aștept cu drag! Nu-i bai, știm cum e cu vremea asta. :)
      Să aveți o zi minunată!
      Alina

      Ștergere
  4. Ce frumos! Vin si eu, vin si eu! :)) Ma pun pe treaba, cum altfel?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am trimis si noi pozele cu ghirlanda noastra, sper ca le-ati primit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am venit si noi cu o ghirlanda muncita tare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. am trimis si noi o ghirlanda pt concurs pe nume szabo marisa sper sa fi ajuns ,ca suntem noi pe aici si nu prea stim.multumim

    RăspundețiȘtergere
  8. ma scuzati numele meu este szabo alina,nu stiu de ce nu apare,ceva nu am facut bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu apărea pentru că trebuia introdusă în colecție, iar pentru asta erau necesare câteva editări.
      Cred că scrie clar în postare cum funcționează introducerea link-urilor cu lucrările primite pe mail, adică mai greu. dacă vreți să apară automat, pe viitor puteți să vă faceți un blog, scrieți acolo și introduceți link-ul din postare. Sincer mi-ar conveni așa =D
      Mult succes!

      Ștergere
  9. Multumim pentru concurs, participam si noi cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim pentru concurs. Am trimis pe email date si poze despre ghirlanda noastra. Sarbatori cu bine si cu sanatate. (Teodora - 4 ani si 4 luni)
    Brindusa Savescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am introdus în colecție. Mulțumim de participare și mult succes!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Bun venit! Îmi place mult ideea voastră, e practică! Cred că asta vom face și noi cu lucrările pe care le tot facem. Umplem casa de ghirlande pe tot parcursul anului de acum înainte.
      Mult succes!

      Ștergere
  12. dragii mosului, am ajuns si noi. sper ca nu suntem ultimii :)
    grirlanda noastra, inca nu ne-am hotarat unde va ramane: in brad sau la fereastra.. sau agatata de lustra..
    mai vedem. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit curcubeilor! Mă bucur că ați reușit.
      Felicitări și mult succes!
      pupicei

      Ștergere
  13. Nu-mi vine sa cred ce vad. Multumim broscutei, din tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da măi se pare că sunteți niște norocoși! Cred că David și-a dorit mult un premiu. :)
      Și nu pot decât să mă bucur, mai ales că am primit și nemulțumiri =D.
      Vă pup și vă doresc o zi minunată!

      Ștergere