sâmbătă, 7 decembrie 2013

Concurs de 1 Decembrie - Hora Copiilor - Galeria de creații


Ziua bună tuturor! Iată-ne la finalul concursului de 1 Decembrie - Hora copiilor. Tema o voi păstra și anul viitor ne vedem la ediția a II-a J. Postez așa târziu colecția pentru ca zilele acestea m-am ocupat de colete, felicitări ... Dar, cum câștigătorul a fost extras și anunțat deja, mi-am spus că nu e așa urgent. Totuși creațiile voastre merită plasate într-o postare separată, o galerie de creații.




Vă mulțumesc tuturor pentru participare! Și vă felicit pe toți și pe copilașii voștri. Mă bucur să văd transmiterea importanței și semnificației zilei de 1 Decembrie celor mici. Dacă nu o facem noi, atunci cine? De la noi învață, fie prin imitare fie că le arătăm. Dar, să vedem lucrările ... în ordinea înscrierilor.

1. Ema


2. Gabriel și Ludmila


3. Amalia


4. Raluca


5. Alexandra

6. Simona



7. Bufnița cea înțeleaptă


8. Vavaly

9. Madimih

10. Ioan


11. Violetta



12. Ema


Câștigătoarea, după cum a vrut broscuța, este Amalia (nr. 3 în concurs). Felicitări Amalia! Se pare că Amalia și băiețelul ei nu sunt în țară și m-au rugat să transmit premiul Ludmilei (nr. 2 în concurs). Prin urmare felicitări Ludmila și Gabriel, voi sunteți ci ce veți intra în posesia setului de creație. Așteptăm să ne arătați ce brățări ați reușit să realizați cu ajutorul lui J.

Aici puteți vedea extragerea, eu doar voi face un copy-paste.



Pe viitor cred că voi acorda un premiu special primului sosit în colecție J.

Vă doresc un sfârșit de săptămână cât mai frumos! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu