sâmbătă, 7 decembrie 2013

Aniversare cu giveaway - extragere


Vă mulțumesc tuturor pentru cuvintele frumoase ce mi le-ați lăsat la provocarea mea cu darul de blog. Și vă mulțumesc, de asemeni, că mă citiți, că vă faceți timp să treceți pe aici din când în când. Am cunoscut, prin intermediul acestui blog, oameni frumoși, cu pasiuni și preocupări comune, și asta mă face să scriu în continuare, să transmit; e o părticică din împlinirea mea sufletească.


Să trecem la lucruri mai serioase J
Lista participanților
1. Vavaly
2. KaBea
3. Raluca
4. Ursuleți năzdrăvani
5. Zamfor
6. Emilie.veres
7. Flori de mandarin
8. Andreea Lung
9. Copilarie fericita
10. Gianina
11. Casa din camp
12. Simona
13. Camelia
14. Ghemulet
15. Madi
16. Micaela gh
17. Violeta Argatu

Am folosit random, nu știu altă aplicație care să extragă din o listă introdusă de mine, iar spiridușii mei ajutători nu vor să se lase filmați să facă ei extragerea. Lista o puteți verifica și în postarea despre darul de blog - Aniversare cu giveaway

Prin urmare .... la o primă strigare, random ne-a dat 

Dragi ursuleți năzdrăvani vă aștept cu datele voastre pe e-mail la clubulmagic@gmail.com.

O zi frumoasă tuturor! Cum stați cu pregătirile pentru sărbători?
Să vă provoc la un nou concurs? Mai aveți timp? J







2 comentarii: