luni, 14 martie 2011

Concursul de martisoare la final

Iata si finalul concursului de martisoare organizat de Copii si mamici (trei mamici deosebite Maria, Mihaela si Vali). Cu ajutorul voturilor voastre, ne-am clasat printre primii cinci concurenti, ceea ce ne-am si dorit, pentru a primi un joculet de la sponsorul concursului Jucarii din Lemn; de fapt asta a fost dorinta lui Deni, eu m-am bucurat ca am reusit sa inscriu lucrarea, in ultimele minute chiar ... mamicile organizatoare au fost tare dragute si m-au asteptat si pe mine. Sincer ..... nu stiu cum sa mai lungesc ziua, sa pot face tot ce imi propun, daca aveti ideei, sugestii .... sunt binevenite ...

Am primit si diploma, de care suntem tare mandre ...


Mi-a placut foarte mult concursul, sper sa existe si o editie a IIa si a IIIa si tot asa, de ce nu sa ma intalnesc, pe cat posibil, in fiecare an cu participantii de acum, iar copiii sa astepte cu nerabdare sa-si posteze creatiile.

Va doresc o seara frumoasa si o saptamana cat mai usoara!

5 comentarii:

  1. Felicitari multe si sa stapaniti cu placere diploma,este foarte frumoasa.Sper sa mai fie si la anul,fiindca vreau sa va stau in "coaste".Cand primiti jucariile venim si noi la joaca,daca ne primiti,evident.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. HEYYYY FELICITARI :)..SI NOI AM PUS DIPLOMA DE MENTIUNE PE BLOG:) SUNTEM TARE FERICITI....FELICITARI PENTRU MINUNATA CREATIE




    PUPICI

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e aici la voi!
    Ma bucur că am avut așa „combatanți” valoroși.
    Vă pupăm și noi :-)

    RăspundețiȘtergere