miercuri, 2 martie 2011

Concurs de martisoare



Ne-am iscris la un alt concurs, spun ne-am pentru ca aici ma va ajuta si Denissa, sau mai specific eu o inscriu si o las pe ea sa realizeze martisorul, eu doar sa-i fiu asistent; ii place mult sa decoreze, sa picteze, sa coloreze, la fiecare sarbatoare face felicitari pentru bunici, pentru persoanele apropiate lor (il ajuta si pe Edi, el e si mai micutz dar nici nu are rabdare sa duca ceva atat de miglos pana la capat), decoram impreuna prajiturele, oua, mesele festive si ce ne mai trece noua prin cap; iar mie imi place sa-i fac pe plac :).

Cine organizeaza? Copii si mamici - http://copiisimamici.blogspot.com/. E un concurs pentru copii si mamici sau mai bine eu l-as numi pentru copii; deci e musai sa aveti copilul :).
Regulamentul concursului il gasiti aici cu ceva completari aici.
Grabiti-va sa va inscrieti, inca mai e timp pana diseara. Perioada de votare e intre 4-11.03.2011. Daca va place martisorul nostru, pe care il vom posta mai tarziu, va invit sa ne votati.

O zi minunata sa aveti!



Un comentariu: