vineri, 13 februarie 2015

Tablou I love tea din mărgeluțe hama




Am realizat acest tablou pentru o iubitoare de ceai în cadrul unei provocări handmade ce presupune un schimb secret de decorațiuni realizate de noi.

Știți foarte bine că ne plac schimburile, și noi am organizat câteva, prin urmare nu puteam să lipsim la o astfel de provocare.

Acest tablou mi-a dat puține emoții pentru că pur și simplu nu voiau mărgeluțele să rămână unite și când l-am scos efectiv s-au împrăștiat câteva. A trebuit să le pun una câte una fără suport și apoi să le lipesc. 
Dar a ieșit în cele din urmă.


Vă las aici și o fotografie cu tabloul în lucru. 
Îl puteți folosi ca șablon. Se vede foarte clar poziția fiecărei mărgeluțe și numărul lor. 

Pentru cine nu știe, aceste mărgeluțe se lipesc folosind fierul de călcat. Lucrați modelul pe un șablon, puneți deasupra hârtia specială (vine în set sau se poate cumpăra și separat) și lipiți folosind fierul fierbinte.

Spor la decorat!


Zi frumoasă!

6 comentarii:

  1. Incep sa ma indragostesc de margelutele hama,cate lucrusoare frumoase ies ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Beatrice, așa este, ies lucruri foarte frumoase. Spor la creații dacă te apuci de ele!

      Ștergere
  2. Ce dragut e modelul!!! O sa incerc pe etamina, eram in cautare de modele mici!!
    PS. Pentru calcat merge perfect si hartia de copt, cand se termina bucatica din set.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Cris! La hârtia de copt nu m-am gândit, dar am folosit niște hârtie de la papuci când s-a terminat; era cam același gen. Acum am cumpărat suplimentar, dar voi lua în calcul sugestia ta, e foarte bună. Modele mici am făcut câteva, urmează să le postez ...

      Ștergere
  3. Mereu am zis ca o sa imi iau si eu margelute hama...am amanat mereu,insa,dupa frumusetea asta de tablouas ,imi plasez comanda ca nu se mai poate...
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-ți ei Alexandra, sunt tare faine; experimentezi. Pe lângă ce lucruri minunate faci tu, mărgeluțele sunt foarte ușor de folosit. Eu le iau treptat în funcție de vârsta copiilor. În vară mi-am propus să cos și să împletesc cu Deni; acum exersează cu acul puțin.

      Ștergere