joi, 22 ianuarie 2015

Shakespeare School Essay Competition - se prelungește termenul de înscriere

Ideea ta creativă despre cum poți salva natura te poate trimite în Marea Britanie


Asociația Shakespeare School pentru Educație prelungește înscrierile la Shakespeare School Essay Competition, concursul național de creație în limba engleză, până pe 28 februarie 2015. Elevii din toată țara sunt așteptați să se înscrie gratuit în cursa spre Marea Britanie, care premiază anul acesta cele mai originale idei despre cum se pot economisi resursele naturale și cum se poate păstra planeta “verde”. Concursul, ajuns la cea de-a 7-a ediție, promovează ideile creative și răsplătește performanța tinerilor talentați cu premii în valoare de peste 5.000 de euro, ce includ două tabere de vară în Marea Britanie.


Provocarea ediției de anul acesta a concursulului Shakespeare School Essay Competition este: Think green, speak green, act green! Participanții, tineri între 11 şi 20 de ani, trebuie să scrie un eseu original în limba engleză prin care să exprime propria viziune despre cum putem să păstrăm Planeta Pământ o planetă VERDE, pentru generațiile viitoare.

Cele mai creative idei, bine structurate și exprimate în limba lui Shakespeare, vor fi răsplătite cu două tabere în campusurile unor universităţi sau colegii britanice de top, dar și cu multe alte premii supriză care susțin ideea de sustenabilitate.

Competiția este organizată pe două categorii de vârstă, 11-14 ani și 15-20 de ani. Participanții pot înscrie gratuit eseurile, online, pe site-ul www.shakespeare-school.ro, până pe 28 februarie 2015. După selecția celor mai bune 30 de eseuri, profesorii Shakespeare School stabilesc ierarhia finală în urma unor scurte interviuri cu finaliștii.

Concursul este inclus în Calendarul Activităților Educative al Inspectoratului Școlar al Municipiului București.
Anul acesta competiția va fi susținută de doi ambasadori care își asumă misiunea de a motiva participanții în depășirea propriilor limite: Andrei Roșu, sportiv de anduranță, câștigător al Cupei Mondiale de Ultra Triatlon, a cărui perseverență va fi o inspirație pentru tineri, și de Lucian Mîndruță, jurnalist, scriitor, realizator și prezentator de televiziune, cu peste 24 de ani de experiență editorială, un exemplu notabil de succes în carieră.
Mai multe detalii despre temă și regulament se găsesc pe pagina competiției, aici.





Asociația Shakespeare School pentru Educație, fondată în anul 2011, este o organizație nonprofit ce are ca misiune sprijinirea tinerilor talentați să își urmeze pasiunile prin perfecționarea limbii engleze și ajutarea copiilor cu oportunități reduse să se dezvolte și să învețe limba engleză. Printre proiectele asociației se numără burse de studiu pentru aprofundarea limbii engleze, concursuri de creație având ca premii școli de vară în Marea Britanie, campanii în licee privind certificările internaționale cât și cursuri de engleză predate de peste 200 de voluntari copiilor din cele 30 de centre sociale partenere din București și alte orașe ale țării. Asociația promovează dezvoltarea tinerilor într-un mediu armonios, organizând și ateliere de educație pentru părinți.

Concursul Shakespeare School Essay Competition este unul dintre proiectele prin care Asociația Shakespeare School pentru Educație își propune să stimuleze gândirea creativă și să motiveze tinerii din întreaga țară să își perfecționeze cunoștințele de limba engleză. Motto-ul asociației este “Limba engleză deschide oportunități” pentru că stăpânirea unei limbi de circulație internațională poate face diferența în viitorul tinerilor, facilitându-le accesul spre o educație de calitate și o carieră de succes. Concursul oferă șanse egale tinerilor din întreaga țară de a experimenta viața într-un campus universitar britanic de top și de a studia limba engleză la cele mai înalte standarde.

Parteneri educaționali și sponsori:Inspectoratul Școlar al Municipiului București, RATE - Romanian Association of Teachers of English, BETA - Bucharest Enghlish Teachers Association, FNAP - Federația Națională a Asociațiilor de Părinți, Consiliul Național al Elevilor, Cărturești, British Council, Fischer International, Arcub, Unilever, Simaco Advertising.

Parteneri media: Radio ZU, TVR, Evenimentul Zilei, Cariere, Ziarul Ring, Curierul Național, TV City, RADOR, Sfatulpărinților.ro, Suntpărinte.ro, Babycafe.ro, Părinți.com, Clubulmagic.ro, Totuldespremame.ro, Amdoar18ani.ro, IQool.ro, B365.ro, Teen Press, România Pozitivă, Nonguvernamental.org, Blogunteer, Blidaru, Dreamcatchers Romania, Edu-News, Fundația Pentru Dezvoltarea Sociatății Civile, Romanticu.org.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu