miercuri, 3 decembrie 2014

Concurs Hora Copiilor 2014 - Galerie de creații și câștigători


Bună dimineața dragilor! Iată-ne ajunși la finalul concursului Hora Copiilor 2014.

Vă mulțumesc tuturor pentru participare și vă felicit pe toți, mai ales pe copilași pentru că ei au fost cei care au dus la bun sfârșit creațiile.

Mă bucur din nou să văd transmiterea importanței și semnificației zilei de 1 Decembrie copiilor noștri pentru că noi suntem cei ce le putem transmite toate acestea.
Pe viitor cred că voi lua în calcul realizarea și transmiterea unor diplome de participare (virtuale) pentru fiecare participant, ce spuneți?

Extragerea ați văzut-o la postarea concursului, dar voi posta și aici colecția cu tot cu extragere; cum spuneam, acest program extrage automat și trimite câștigătorilor un e-mail pe adresa ce ați lăsat-o când ați introdus link-ul în colecție (sau adresa de e-mail de pe care mi-ați scris). Prin urmare câștigătorii au fost anunțați deja, independent de această postare. O confirmare am primit deja, le aștept și pe celelalte două. Aveți timp până mâine, 5 decembrie, ora 21.00, să-mi trimiteți un e-mail cu datele voastre complete: nume, adresă, nr. de telefon. 



Atmosfera nu se încheie aici, prin urmare vă învit și la celelalte provocări de pe blog, dar și la provocările lansate de prietenii noștri din blogosferă. Unele din ele le găsiți afișate în bara din dreapta a blogului nostru.

Mult succes și o zi minunată!

4 comentarii:

  1. Si uite asa am ratat cu boacana mea :))), am schimbat si locul si norocul, dar nu-i nimic, sanatate sa avem ! :)
    Felicitari castigatorilor ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum înțelegi că orice ar fi nu îți ștergi postarea :).
      Zi minunată!

      Ștergere
  2. noi? Super! Multumim frumos. Inseamna ca am castigat goblenul? Sa stii ca David a incercat de cateva ori sa coase pe etamina, asa ca e binevenit pachetul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ati castigat. Si astept datele cu adresa pe mail.
      Zi minunata!

      Ștergere