duminică, 4 martie 2012

Semn de carte - concurs Copilarim

Copilarim a lansat un concurs aniversar cu tema: O creatie care ne duce cu gandul la copilarie. De cum am citit am stiut ce voi face .... ceva ce nu am mai facut de vreo 20 de ani ;)); ceva, orice, impletit. Bunn .... dar (bomba) nu am andrele; atunci voi incerca o floare crosetata (imi zic) ... ma gandesc .... trebuie croseta (parca asa se cheama), nu am asa ceva. Imi pun in minte sa merg la mercerie ... de la zis si facut e cale lunga, desi am ochit una chiar in drumul meu de la birou spre gradinita.

Ma gandesc ..... mai e ceva .... i-am cumparat Denissei setul "Sa tesem frumos", inca nu i-l aratasem; dar cum eu am avut doua cand eram mica si mi-a placut sa fac diverse chestii, in special pentru papusi, m-am ganidt ca poate i-ar place si ei. Deschid cutia .... dezamagire mare; un obiect anemic si tare m-am chinuit sa-l asamblez. Sper mama sa mai aiba pe ale mele, aveam unul de lemn care il imita pe cel adevarat, era foarte usor de lucrat, si unul mai simplu, doar cadru, dar destul de mare (si pe lungime si pe latime).

Dar sa nu mai lungim vorba si sa va arat cu ce particip la Concursul aniversar .... cu ...
Semne de carte



Am inceput cu un model simplu .... tesut; mi-am zis ca daca tot e martie sa-l fac in ton ...
in imaginile de mai jos aveti minusculitatea de aparat de tesut, ca si lungime cred ca e putin mai mare decat palma mea ..... dezamagire totala ...


Nu m-am putut opri ;)) si am facut rost de "andrele"; mai precis doua ace de plastic tot de la seturi din astea de tesut; au fost suficient de lungi incat sa-mi incapa latimea semnului de carte; ca si model mi-a placut de mica "bob de orez", pare complicat, misterios, nu se strange ...


Dar parca nu mi-a ajuns; am incercat sa-mi amintesc ce mai foloseam pentru realizarea unui semn de carte .... etamina desigur, dar nu detinem asa ceva prin casa (inca) prin urmare mi-am amintit ca pusesem ochii pe un sac alb; am incercat sa fac eu cate ceva, dar nu prea mult pentru ca sacul se destrama, dar ca idee cred ca va amintiti despre ce vorbesc.
Apoi m-am mai jucat cu: impletitul cu trei fire, impletitul cu patru fire (aici am folosit o imitatie de piele) si un model multicolor in care am folosit 9 impletituri din trei fire pe care le-am tot impletit cate trei pana a iesit modelul de mai jos.


Cam asta a fost tot. Sper ca v-a facut placere sa trecem putin in revista ce faceam noi in copilaria noastra si de ce nu, astept sa incercati si voi!

Mai multe detalii despre concursul organizat de Copilarim gasiti chiar aici: Detalii concurs

Later edit: Inscrierea e pana pe 22 martie 2012.

Sunt sigura ca puteti face cate ceva care sa aminteasca de copilarie!

Seara placuta sa aveti!

10 comentarii:

  1. N-am cuvinte!Cred ca ar fi potrivit sa te intreb,tu ce nu stii sa faci?!Felicitari,bafta si pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW!!!!!! Ar fi trebuit sa le faci cate un articol pentru fiecare:)!!
    Stii cum sunt? minunate!!! hiar zilele astea am dat peste 2 vechi si micute si ma gandeam ce frumos!! si acum .. ce surpriza placuta!
    iti multumesc si iti tin pumnii;))
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos,interesant si educativ tot ceea ce faceti voi Alina. Este foarte bine ca ii inveti pe copii ca trebuie sa stie multe lucruri de cand sunt mici si asa vor avea multe cunostinte acumulate cand vor fi mari.
    Mult spor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Beatrice! Oooo sunt o multime de lucruri pe care nu stiu sa le fac ... si stiu ca si tu faci lucruri frumoase; imi doresc sa te gasesc pe lista de participanti, ce zici?
    pupi

    RăspundețiȘtergere
  5. Rux multumesc si eu! Un articol pentru fiecare ... stiu ca ne putem inschrie cu mai multe lucrari, dar eu asa am vrut, sa fie una singura, o singura lucrare participanta; nu vreau sa rapesc din sansa celorlalti participanti. Ma bucur ca am venit cu surpriza la tine, tocmai cand depanai si tu aceleasi amintiri; stii cum se zice .... nimic nu-i intamplator ...
    pupi

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Veronica! Stii, cand eram mica (aveam 5 ani) imi doream sa invat sa impletesc; vedeam la mama mea cum face lucruri frumoase. Nu a vrut sa ma incurajeze gandindu-se ca sa nu-mi ocup eu timpul cu treburile astea; se gandea la ea cum sta si lucreaza pentru un ban in plus. Si stii ce? am invatat singura ;)). Nu pot spune ca stiu sa fac modele variate, doar cele simple care mi-au fost suficinete pentru papusile mele.
    Acum eu le arat copiilor, dar sub forma de deconectare; ii ajuta la dezvoltare din mai multe puncte de vedere.
    O zi frumoasa iti doresc si ... spor si tie in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  7. Parca m am intors in copilarie cu adevarat privint semnele voastre de carte tesute. Au un aer de alta data, devii nostalgica numai cand le privesti. Felictari si succes in concurs!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vavaly mulumesc! Si ma bucur ca te-am ajutat sa calatoresti in timp; asta a fost si scopul lucrarii. Mult succes si tie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai, da! Asta era si una din activitatile mele preferate, in copilarie. imi placea foarte mult sa cos pe etamina. Imi placea aspectul ei, mirosul ei si a atelor.
    Multumesc pentru ca mi-ai reamintit o etapa frumoasa a copilariei mele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Amy ma bucur ca ti-am starnit amintiri frumoase! O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere