duminică, 18 martie 2012

Denim Jeans Journal/Agenda


Cu aceasta "lucrare" ;)) ma inscriu la Tema nr. 2 - a lunii martie, de pe Provocari Verzi. Tema din aceasta luna zice cam asa .... sa realizam o poseta, o gentuta, un plic din blug sau orice alt obiect din blug ce are in componenta sa poseta, geanta, portofel, plic, etc.
Sper ca buzunarasele agendei mele se incadreaza in aceste cerinte ;).

Si mai jos, in imagini, cateva din etapele lucrarii .... e o agenda nedatata, A5, in acre imi notez eu diverse chestii zilnice: idei, linkuri ....




Va intrebati, probabil, ce e cu buzunarasul acesta interior in care am pus felia de portocala. Ei bine aromaterapia se poate aplica si la job, cu succes; in prima parte a zilei se folosesc uleiuri esentiale ce ne ajuta sa ne concentram mai bine, particularizate pe momente ale zilei, dimineata cand suntem odihniti si a doua parte a zilei cand randamdentu nu mai e asa ridicat. Am ales de referinta portocalul, un ulei ce favorizeaza concentrarea,  majoreaza capacitatea de munca; tot acest ulei actioneaza asupra campului energetic, asupra simturilor si ne ajuta sa fim mai optimisti, mai generosi atat cu noi insine cat si cu cei din jur, are o actiune favorabila asupra sistemului nervos, inlaturand depresia.
Felia de portocala, dupa ce nu se mai simte uleiul esential din coaja, poate fi imbunatatita cu cateva picaturi de ulei esential (din sticluta); de asemeni poate fi inlocuita cu o alta planta/ulei esential care ne trebuie in anumite momente ... acasa, la examene, la intalniri diverse .....



Acum as vrea sa va prezint ce a bibilit Denissa cat eu ma ocupam de agenda mea. Sunt atat de mandra de ea, pur si simplu s-a gandit sa faca ce am faceam eu, pentru caietelul ei; caietel in care, de cateva zile, isi noteaza si deseneaza diverse etape ale zilei, ce a facut ea, ce am facut eu sau ce am lucram impreuna. A mesterit singurica totul, iar eu ma uitam din cand in cand si zambeam .... sunt atat de incantata, nici nu va imaginati ..... 




Mai aveti timp sa va inscrieti pana pe 25 martie; detalii gasiti pe linkurile de mai sus. E distractiv, nu credeti? Incercati sa realizati ceva, in tema provocarii, si veti vedea ca va ajuta mult sa va destindeti putin, sa va detasati de rutina zilnica, sa va incarcati cu baterii pentru ziua urmatoare.

O seara placuta va doresc si o saptamana plina cu soare, flori, cantece de .... primavara!

10 comentarii:

  1. Minunata agenda cu coperta din blug! Imi place foarte mult cum ai integrat ideea temei - exact asta imi doream (eu a trebuit sa ma limitez la cele doua gentute din lipsa de timp - dar asteptam ca cineva sa vina si cu altceva :D!)
    bafta la provocare:)
    Rux

    ps: Si felicitari Denisei:D!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Rux! Ma bucur ca am fost in asentimentul temei.
    Ii voi transmite Denissei ...
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti grozava si plina de surprize!Foarte frumos a iesit,insa printesa ta iti face concurenta serioasa :D
    Va pupicesc dulce!

    RăspundețiȘtergere
  4. E minunata si ideea si cum ai pus-o in practica.Bafta.
    Coperta facuta de mica ta e plina de creativitate.Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim Micaela! Denissa e tare incantata de caietul ei; peste tot il ia cu ea ;).
    Agenda mea? Era deja "in practica" acum i-am imbunatatit doar aspectul si am loc de pix si alte cele in buzunarele ... sa nu mai zic de aromaterapie ....

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare dragutica si lucrarea ta si cea a Denissei.Ai o fetita tare talentata.
    Un we placut
    Natalia

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim mult Natalia! Numai ganduri bune de la noi!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu stiu de ce nu e comentariul meu, dar il mai scriu o data: FELICITARI! si imbratisari calde.

    RăspundețiȘtergere
  9. Beatrice cum de te-am sarit tocmai pe tine ;)). Asa este am concurenta serioasa, ma intrece ...
    va pup

    RăspundețiȘtergere