duminică, 20 aprilie 2014

Hristos a Inviat! Schimb de Paște - Galeria de creații


Am ajuns la finalul schimbului de Paște și, chiar dacă am un semnal foarte slab la internet am ținut să public astăzi postarea pentru că e o zi frumoasă plină de Lumină și Bucurie. Vă doresc să petreceți aceste zile așa cum vi le-ați imaginat că vor fi, așa cum vi le-ați dorit, înconjurați de persoane dragi vouă și pe care le simțiți pe aceeași vibrație. 

Mă bucur foarte mult că v-a plăcut și acest schimb, am primit de la voi doar gânduri bune, copiii s-au bucurat foarte mult. Asta mă face să mă încarc cu energie și să organizez astfel de evenimente și în viitor. Toul e să le planific puțin mai bine să aibă toată lumea timp de tot ce dorește să creeze și să trimită. La noi de exemplu s-a întâmplat să pice niște viruși și ne-au încetinit activitățile. Dar totul este bine când ai încredere.

Vă las în compania creațiilor voastre și ne auzim cu mare drag săptămâna viitoare.


De la Beatrice și Karina pentru Diana și Andrei




De la Diana și Andrei pentru Gianina și Viviana

De la Edi pentru Ana

De la Violeta și Ana pentru Beatrice și Karina
 

De la Vavaly pentru Violeta

De la Ioan pentru Denissa

De la Viviana pentru Ioan

De la Dante pentru Edi


De la Gianina pentru Alina









De la Alina și Denissa pentru Vavaly și Dante

8 comentarii:

  1. off, am facut poze dar nu m am gandit sa ti le si trimit. am publicat pe blog :). trimit imediat si pe email.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a Inviat!

    Frumoase lucrari :-).
    p.s: vezi ca tre sa ai un mail si de la KaBea (cred) . C-am trimis si pt Karina. eu ti-am trimis poza doar cu ou,inainte sa decedeze :).Merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, da...chiar era frumusel. si era un ou surpriza, nu orice fel de ou :).prin gaurica prin care am scos continutul, introdusesem un biletel pe care scria "paste fericit".Imi pare rau ca n-a ajuns intreg...

      Ștergere
  3. Foarte frumoase toate !Felicitari tuturor, dar si tie pentru organizare. :) Vezi ca e si pozica de la mine, au lucrat cu spor la felicitari :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat de poza aceea. Cand am primit de la Violeta mesajul nu am verificat daca mai era ceva. Editez cand ajung acasa ca aici imi sare semnalul la internet la fiecare 2 minute.

      Ștergere
  4. Noi am avut o săptămână nebună! Totul a fost pe fugă. Nici măcar nu am apucat să facrm poze cu ceea ce am lucrat ca să pun pe blog :-(
    Scuze, Alina, pentru telefonul fulger :-D
    Şi mulțumim pentru astelfel de provocări!
    Sărbători fericite! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu imi faceam griji ca n-a ajuns al doilea pachet dar am vazut poza,deci m-am linistit.
    Alina,multumim pentru aceasta actiune frumoasa!
    Diana si Andrei,multumim inca o data pentru daruri,va pupam!

    RăspundețiȘtergere