marți, 4 iunie 2013

Coșuleț din pănuși de porumb - by Mariana





S-au întâmplat multe de când nu am mai intrat pe blog și încerc să recuperez, dar nu prea îmi iese.
Înainte de Paște vă spuneam aici că particip la un concurs organizat de Mariana. Concursul s-a încheiat, iar Mariana ne-a făcut surpriza să ne declare pe toți participanții câștigători. Eram tare curioasă ce va trimite pentru că .... Mariana împletește niște minunății din pănuși de porumb. Da ați citti bine, din pănuși .... chestiile acelea uscate care învelesc porumbul și apoi le aruncăm eventual pentru că nu ne sunt de folos.






Mai multe minunății din acestea găsiți chiar pe blogul Marianei - Handmade by Marianam-h. 
Intrați la ea pe blog și veți vedea că am dreptate.




4 comentarii:

  1. Sunt tare frumoase, felicitari!
    Intr-o vreme ma batea gandul sa fac si eu din hartie, dar n-am rabdare ! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Beatrice! Intradevar sunt foarte frumoase impletiturile Marianei. Cu rabdarea ... nici eu nu stau prea roz ;)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb cosuletul!! Si eu am primit unul si ma gandeam cat pot fi de minunate!!!
    @Bea sa stii ca cele din hartie merg pe alta tehnica.. la panusi e mai complicat :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat cosul,felicitari creatoarei pentru rabdare si ideminarea de care a dat dovada.

    RăspundețiȘtergere