marți, 1 noiembrie 2011

Activități pentru copii - cu portocale

Nu sărbătorim Halloween, dar m-am inspirat puțin din decorațiunile din dovleac și am realizat cu copiii o decorațiune mai specială, în care am pus apoi lumânărele, am parfumat atmosfera și apoi am dat o mini-petrecere. Din ce am realizat decorațiunile?
Din ..... portocală .... am desenat cu carioca doi ochi, nas, gură, pe spate o steluță ...
apoi ne-am folosit de cuțitașe din plastic, puțin crestate la vârf ... cam așa


Și am trecut la acțiune




Edi la un moment dat s-a pus pe mâncat ;))



și iată ce a ieșit



și cu lumânărele


Le-am decupat cu tot cu miez, apoi l-am scos cu lingura; mi s-a părut mai ușor pentru copii decât să scot miezul prima dată (am încercat și varianta asta). Pot spune că ne-am distrat de minune; pentru ei nu a fost chiar simplu dar au luat în serios provocarea și au depus mult suflet.

Pozele nu sunt din cele mai reușite, sunt realizate cu un aparat micuț, care avea și bateriile pe terminate, dar mă bucur că am reușit totuși să imortalizez aceste momente.

O seară liniștită vă doresc!



13 comentarii:

  1. Foarte reusite au iesit, felicitari ! cel mic e un scump cum musca el din portocala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, Geta multumim din suflet pentru aprecieri!
    Gand bun,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  3. Au iesit tare frumos,faina ideea.Dac ce mi-a placut cel mai tare,a fost metoda printisorului de a "decupa",e cel mai tare.
    Ma uit la ei,dar parca seamana numai cu tine(ce-i drept nu-l stiu pe tati).Va pup cu drag si mult spor.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce atmosfera frumoasa!

    sa-ti traiasca copilasii!

    multumesc pentru participare, alinutza, cu rugamintea de a reveni in pagina concursului; trebuie sa te inscrii in lista participantilor cu o lucrare realizata din hartia printata pe care eu o creez digital; eu oricum ma bucur ca am sa va urmaresc;

    daca ai nevoie de detalii ( de exemplu cum sa downloadezi arhiva sau altceva scrie-mi un comm)

    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. revin ptr ca am uitat ceva: activitatile cu puii tai le poti impartasi cu alte mamici pe forumul activitaticopii.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant si dragut Alina. Chiar frumos ati adaptat.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena multumesc! Am downloadat fisierul, nu am avut probleme. Revin fii sigura cu noile noastre creatii. Nu am stiut ce e cu butonasul acela si m-am inscris fara creatie, scuze. Mai multe iti scriu pe blogul tau daca intampinam dificultati.
    Voi incerca sa intru pe activitaticopii.ro, multumesc de invitatie; am mai incercat si in trecut, ma invitase si Diana de pe http://www.diastudiocreativ.blogspot.com, dar abia reusesc sa postez pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Beatrice multumim! Eu astept si de la voi diverse din acestea. Cu cine seamana copiii .... sincer au cate ceva de la fiecare ... dar pronuntat asa incat sa ne recunoastem cu usurinta si sa zambim; fizic deocamdata Denissa e cu mine si Edi cu Paul, dar stiu copii care si-au schimbat fizionomia fetei dupa formarea danturii definitive, asa ca nu se stie ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce distractiv! Dragul de Edi a fost imbiat de mirosul portocalelor. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Amy multumim de vizita; da a fost distractiv tare; urmeaza si decoratiunile de Craciun, ne-am antrenat intre timp :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce activitate frumoasa! buna ideea! pupici

    RăspundețiȘtergere